www.odb.km.ua | | Відгуки та побажання
Новини Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т. Г. Шевченка
Діти Хмельниччини читають! Приєднуйся!   Читати - це круто!   Читати - престижно!   Читай і будь успішним!   Будь в тренді: читай і знай!   Читають батьки - читають діти!   Читай! Формат не має значення!
Вшанування пам’яті жертв Голодоморів
admin
25 листопада 2024 р.

   Це трагічна сторінка в історії нашої країни, яка забрала життя мільйонів людей і залишила глибокі рани в пам’яті українського народу. Про важливі віхи історії тих років, про музей Голодомору, про його структуру та історію створення читачам нашої бібліотеки розповіла провідна наукова співробітниця Державного історико-культурного заповідника “Межибіж” Тетяна Вєтрова. Діти дізнались, що голодомор був наслідком політики колективізації, яку проводив тодішній радянський уряд. Незважаючи на те, що Україна була одним з основних аграрних регіонів, уряд запровадив безпрецедентні норми збору хліба, які призвели до масового голоду. Познайомились із літературою, представленою на виставці “Скорботна свічка пам’яті святої”.

   В рамках Всеукраїнського освітнього проєкту “Школа супергероїв” із тематичним заходом бібліотекарі відвідали дітей, які проходять лікування в Хмельницькій міській дитячій лікарні. Наші бібліотекарі принесли книжки й розповіли дітям чому для українців хліб – це символ життя. Всі присутні на заході отримали паперові квіти, які мають символічне значення пам’ятати, не забувати і нагадувати. Також діти з паперу зробили свічки й вшанували хвилиною мовчання жертв Голодоморів.


Календар знаменних дат

Знаменні події 25 травня

  1. Гончаров, Микола Дем'янович -- 25.05.1929 р. народився Гончаров М.Д.
    До ювілею 14 років (інтервал 10 років), з дати події минуло 96 років
  2. Лисогор, Василь Микитович -- 25.05.1937 р. народився Лисогор В.М.
    До ювілею 7 років (інтервал 5 років), з дати події минуло 88 років
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • 2222
  • АРТ територія111
  • Дошкільнятам2

Бібліотека запрошує

Опитування читачів

Шановний читачу! Якій літературі ти надаєш перевагу: