www.odb.km.ua Відгуки та побажання
Бібліотечному фахівцю Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т. Г. Шевченка
Діти Хмельниччини читають! Приєднуйся!   Читати - це круто!   Читати - престижно!   Читай і будь успішним!   Будь в тренді: читай і знай!   Читають батьки - читають діти!   Читай! Формат не має значення!
    Електронний каталогЗведений електронний каталог БХООб’єднана віртуальна довідкаВіртуальна довідкаОнлайн послуги
      Про бібліотеку
      Ресурси бібліотеки
      Сторінка юного краєзнавця
      Проекти та програми
      Героїв пам’ятаєм імена
      Бібліотечному фахівцю

        Сайти і блоги бібліотек
        Мережа бібліотек
        Підвищення кваліфікації
        Бібліотеки в ОТГ
        Впровадження УДК
        Методичні матеріали
        Соціологічні дослідження
        Конкурси
        Перелік тем консультацій спеціалістів ХОДБ
        Фахова періодика

      Конкурси для дітей
      Електронна бібліотека
      Веб-уроки
      Здійснення закупівель
      Онлайн послуги
      Відкриті дані
      Карта сайту
      Аудіокнига


       

       

      Бібліотечному фахівцю

        Головна » Бібліотечному фахівцю
      Адвокаційна діяльність бібліотек.
      admin
      12 грудня 2019 р.

      Актуальна тема!

      Адвокаційна діяльність бібліотек

         На сучасному етапі розвитку суспільства адвокаційна діяльність розглядається як невід’ємна складова роботи будь-якої організації, що турбується про свій статус, організаційну спроможність, стійкість та розвиток. Поняття “адвокація” означає діяльність, що має на меті захист прав і просування інтересів громад чи окремих груп населення.Вона має стати невід’ємною частиною діяльності кожної бібліотеки для дітей.
         Сьогодні, як ніколи, книгозбірням необхідно навчитися так презентувати інтереси бібліотек і користувачів перед тими, хто уповноважений приймати рішення, щоб мати можливість на позитивне вирішення проблем щодо розвитку бібліотек і покращення доступу до інформації на загальнодержавному та місцевому рівнях. Сутність адвокації полягає в тому, щоб людям, які приймають рішення, довести: “Те, що ми Вам можемо запропонувати, може дуже допомогти у здійсненні Ваших планів”.
        Здійснення успішної адвокації для вашої бібліотеки має починатися з визначення мети та розробки плану адвокаційної кампанії. Існує значний перелік методів та інструментів, за допомогою яких можлива реалізація поставлених завдань. Часто використовуються: листи, петиції, прес-релізи, PR заходи, презентації, телефонні дзвінки, візити, діалоги, дискусії, семінари, круглі столи, пресконференції, інтерв’ю зі ЗМІ, громадські збори та зустрічі.
        Адвокаційну кампанію краще націлювати на вирішення стратегічних проблем. Наприклад, на розширення доступу до Інтернету в бібліотеках і запровадження нових бібліотечних послуг для громади, у тому числі – й надання доступу до електронних версій книг та журналів.Втілювати в життя фантастичні ідеї, створювати дієві програми, активно займатися проектною діяльністю. Працювати так, щоб і громада, і влада відчували не просто потребу в бібліотеці, а неможливість самого існування культурного і громадського життя міста чи села без бібліотеки.
         Питаннями бібліотечної адвокації опікуються члени Української бібліотечної асоціації. Ними розроблено Програму УБА з адвокасі “Через бібліотеки – до знань”, створено блог з адвокації, де ви можете знайти корисні матеріали.
         Пропонуємо вам одну з моделей стратегічного планування адвокаційної кампанії: 10 запитань” (модель Шильца).

      П и т а н н я:

      1. Політичний клімат. Чи в даних політичних умовах кампанія з адвокації може мати шанси на успіх?

      2. Проблема та мета кампанії. В чому полягає проблема? Яка є мета нашої кампанії?

      3. Ключові гравці. Хто може допомогти / завадити досягти мети кампанії?

      4. Ключове повідомлення. Що необхідно донести до ключових гравців?

      5. Вісник/посланець. Хто має донести ключове повідомлення до ключових гравців?

      6. Канали/механізми донесення ключового повідомлення. Яким чином ключове повідомлення буде донесене до ключових гравців?

      7. Ресурси організації. Які ресурси / переваги має організація для здійснення кампанії?

      8. Труднощі/перешкоди. Яких ресурсів нам бракує для успішної реалізації кампанії з адвокації?

      9. Послідовність кроків/дій. Якою має бути послідовність наших кроків/дій по реалізації кампанії з адвокації?

      10. Оцінка. Як ми переконаємося, що наші зусилля дають потрібні результати?

         Головне – вірити в себе, свої сили, мати бажання змінювати щось на краще, тоді саме життя дарує вам безліч можливостей, додасть успіху вашим діям.

       


      • 4
      • 3
      • 2
      • 1
      • 2222
      • АРТ територія111
      • Дошкільнятам2

      Бібліотека запрошує

      БЛОГИ БІБЛІОТЕКИ

      Шановний читачу! Давай разом визначимо рейтинг книг “Зима 2019-2020”. Яка книга, на твою думку, найцікавіша:
      Валентина Захабура “Ой лише, або З чим їдять вундеркіндів”
      Олександр Гаврош “Музей пригод”
      Сашко Дерманський “Мері”
      Микита Гайдамака “Кібершулер”
      Сергій Щербаков “Бізнесмаги”
      Роланд Сміт “Пік”
      Рейнбоу Ровелл “Фанатка”
      Катерина Соболь “Дарителі”
      Сер Стів Стівенсон “Агата Містері”
      Рік Ріордан “Син Нептуна”







      © ХОБ для дітей ім. Шевченка. , 2010-2020 г.
         Офіційний сайт
      29001, Україна, м. Хмельницький, вул. Свободи 51.
      www.odb.km.ua            mail@odb.km.ua
      Копіювання інформації можливе тільки за наявності згоди
      адміністратора, а також активного посилання на сайт.
      створення
      сайту
      Студія Спектр