www.odb.km.ua Відгуки та побажання
Перелік тем консультацій спеціалістів ХОДБ Хмельницька обласна бібліотека для дітей імені Т. Г. Шевченка
Діти Хмельниччини читають! Приєднуйся!   Читати - це круто!   Читати - престижно!   Читай і будь успішним!   Будь в тренді: читай і знай!   Читають батьки - читають діти!   Читай! Формат не має значення!
    Електронний каталогЗведений електронний каталог БХООб’єднана віртуальна довідкаВіртуальна довідкаОнлайн послуги
      Про бібліотеку
      Ресурси бібліотеки
      Сторінка юного краєзнавця
      Проекти та програми
      Героїв пам’ятаєм імена
      Бібліотечному фахівцю
      Конкурси для дітей
      Електронна бібліотека
      Веб-уроки
      Здійснення закупівель
      Онлайн послуги
      Відкриті дані
      Карта сайту
      Аудіокниги


        Головна » Бібліотечному фахівцю
      Перелік тем консультацій спеціалістів ХОДБ

      2021

      ● Еко тренди в читанні дітей. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Ефективний проєктний менеджмент. (Лифар О.П., заступник директора з
      наукової роботи).

      ● Сучасний бібліотекар у медіапросторі. (Цегельник О.М., завідувач відділу
      удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).

      ● PRO-сування бібліотек для дітей у мережі Інтернет. Рейтинг у Всеукраїнських
      та обласних акціях. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).

      ● Бібліотечні активності для дітей. Пізнавальні експерименти, інтерактивні ігри та квести. (Лучинська О.І., завідувач відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Знайомтеся – інклюзивний креативний простір “FreeDreams”. (Лучинська О.І., завідувач відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).  
      ● Бібліотека: креативний простір для підлітків. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).  
      ● Проблеми екології та роль бібліотек у формуванні екосвітогляду  дітей. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Бібліотекар і читач: інтерактивна взаємодія. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Новий час, нові книги, нові технології. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи
      з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).

      ● Мовний гравікон. (Сопрук Н.С., провідний бібліотекар  відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Інклюзивний майданчик для наймолодших читачів. (Коцемир І.М., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Сучасні платформи для реалізації власних ідей. (Мельченко Н.В., завідувач відділу
      мистецтв).

      ● Творчий розвиток дитини: підходи та засоби. (Мельченко Н.В., завідувач відділу
      мистецтв).

      ● Онлайн-контент: від ідеї до втілення. (Цісарук О.М., провідний бібліотекар  відділу
      інновацій, реклами та організації дозвілля).

      ● Створюємо корисні WEB-ресурси  для користувачів. (Копаничук Т.В., завідувач відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Формування інформаційно-цифрової компетентності користувачів дітей. (Марчук Л.В., головний бібліотекар  відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Нові українські книги: орієнтири та вивчення пропозицій. (Мельник В.О., завідувач
      відділу формування інформаційних потоків і матеріалів).

      ● Формування та збереження бібліотечного  фонду: актуальні питання. (Косюк О.А.,
      завідувач відділу збереження, гігієни та реставрації документів і матеріалів).       
                                                            

      2020

      ● Бібліотека для дітей і громада: соціальний діалог в сучасних умовах. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Сучасний стиль бібліотеки: сміливі ідеї. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Перспективи обслуговування читачів-дітей в бібліотеках об'єднаних територіальних  громад. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Бібліотека і ОТГ: взаємодія на користь дітей. (Лифар О.П., заступник директора з наукової роботи).
      ● Інформаційна підтримка ЄС – бібліотекам для дітей та юнацтва України. (Лифар О.П., заступник директора з наукової роботи).
      ● Соціологія дитячого читання – вектор удосконалення бібліотечного обслуговування дітей. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Сучасні реалії та напрямки роботи публічних бібліотек з читачами-дітьми в умовах реформування. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Нові інтерактивні форми роботи з читачами- дітьми в бібліотеках. (Цегельник О.М., провідний  бібліотекар  відділу удосконалення  методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Бібліотека – креативний простір для підлітка. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Сучасний читач та медіаграмотність. (Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Мотивація до читання чи мотиваційне читання. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Фікрайтерство як засіб стимулювання читацької активності. (Галушкіна С.О., бібліотекар ІІ категорії відділу роботи з користувачами
      учнями 5-9 класів).
      ● Безпека в Інтернеті і підліток. (Поліщук О.О., бібліотекар ІІ категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Читати – це круто! Читати – сучасно! (Сопрук Н.С., завідуюча відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Національно-патріотичне виховання читачів молодшого шкільного віку. (Бернацька В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з
      користувачами-учнями 1-4 класів).
      ● Творче партнерство як фактор успіху бібліотеки. (Мельченко Н.В., завідуюча відділом мистецтв).
      ● Арткемп для читачів: пропозиції бібліотеки. (Мельченко Н.В., завідуюча відділом мистецтв).
      ● Артмайстерня “Творча терапія”. (Коровецька О.В., бібліотекар І категорії відділу мистецтв).
      ● Позиціонування бібліотеки для дітей в громаді. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Мистецтво публічного виступу. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Тайм-менеджмент: підвищення особистої ефективності. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Реклама та піар-діяльність як засоби формування позитивного іміджу сучасної бібліотеки. (Цісарук О.М., бібліотекар І категорії відділу інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Технології Веб 2.0: нові можливості для бібліотекарів і користувачів.     (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Формування медійно-інформаційної грамотності читачів-дітей в бібліотеці. (Марчук Л.В., головний бібліотекар відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Фандрайзинг як система пошуку джерел фінансування бібліотеки. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів та матеріалів для дітей).
      ● Систематизація літератури за УДК з урахуванням вікових особливостей користувачів-дітей. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування  інформаційних потоків документів та матеріалів).
      ● Нормативні аспекти збереження бібліотечних фондів. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
      ● Збереження бібліотечного фонду: актуальні та результативні форми роботи. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).

      2019

      ● Бібліотеки для дітей в об'єднаних територіальних громадах Хмельниччини. Проблеми, досвід, перспективи. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Бібліотечний простір для дітей: аспекти змін. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Дитяча бібліотека та новітні інформаційні технології. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
      ● Корпоративна діяльність бібліотек – шлях до успіху. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
      ● Соціологія дитячого читання – вектор удосконалення бібліотечного обслуговування дітей. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
      ● Сучасні реалії та напрямки роботи публічних бібліотек з читачами-дітьми в умовах реформування. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
      ● Бібліотечне краєзнавство в системі національно-патріотичного виховання читачів.
      (Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Сільська бібліотека – відкритий комфортний простір для дітей громади. (Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Сучасні інструменти та практики підтримки читання в бібліотеках для дітей. (Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Інтерактивні ресурси для дітей – засіб активізації дитячого читання. (Цегельник О.М., провідний  бібліотекар  відділу удосконалення  методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
      ● Сучасний простір для читачів-дітей у публічній бібліотеці. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Територія дитинства: сучасний підліток у сучасній бібліотеці.  (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Моделюємо сучасну книжкову виставку. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Підлітки в медіа-середовищі: ефективні технології в залученні дітей до читання.
      (Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Бібліотекар і читач: аспекти спілкування. (Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Читання комп'ютерних дітей: сучасні книги сучасних авторів. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
      ● Просування книги та читання в роботі з користувачами молодшого шкільного віку. (Бернацька В.В., в.о. завідуючої відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями
      1-4 класів).
      ● Книжкові інсталяції: цікаві рішення. (Бернацька В.В., в.о. завідуючої відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
      ● Розвиток творчих здібностей дітей через проведення майстер-класів. (Рогульська В.В., в.о. завідуючої відділом мистецтв).
      ● Підлітки. Спілкування по новому: творчий лайфхак.  (Рогульська В.В., в.о. завідуючої відділом мистецтв).
      ● Ремоделінг та мерчандайзинг в бібліотеці. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Реклама та піар-діяльність як засоби формування позитивного іміджу сучасної бібліотеки. (Цісарук О.М., бібліотекар І категорії відділу інновацій, реклами та організації дозвілля).
      ● Бібліографічна мозаїка: традиційні та інтерактивні форми роботи.     (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Формування медійно-інформаційної грамотності читачів-дітей в бібліотеці. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Інформаційна культура дітей: сучасні підходи. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
      ● Аналітична обробка періодичних видань в програмі “ІРБІС”. (Марчук Л.В., головний бібліограф).
      ● Електронні ресурси бібліотек: теоретичні і практичні аспекти. (Марчук Л.В., головний бібліограф).
      ● Моніторинг бібліотечних фондів та інтенсивності їх використання. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів і матеріалів для дітей).
      ● Формування інформаційних ресурсів. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування  інформаційних потоків документів та матеріалів).
      ● Нормативні аспекти збереження бібліотечних фондів. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
      ● Збереження бібліотечного фонду: актуальні та результативні форми роботи. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
      ♦ Для знайомства з матеріалами консультацій потрібно звернутись до бібліотеки. 


       


      • 4
      • 3
      • 2
      • 1
      • 2222
      • АРТ територія111
      • Дошкільнятам2

      Бібліотека запрошує

      БЛОГИ БІБЛІОТЕКИ

      Шановний читачу! Якій літературі ти надаєш перевагу:
      Історичній
      Пригодницькій
      Детективній
      Містичній
      Фентезі
      Мотиваційній







      © ХОБ для дітей ім. Шевченка. , 2010-2024 г.
          Офіційний сайт
      29001, Україна, м. Хмельницький, вул. Свободи 51.
      www.odb.km.ua             mail@odb.km.ua
      Копіювання інформації можливе тільки за наявності згоди
      адміністратора, а також активного посилання на сайт.
      створення
      сайту
      Студія Спектр