2021
● Еко тренди в читанні дітей. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Ефективний проєктний менеджмент. (Лифар О.П., заступник директора з
наукової роботи).
● Сучасний бібліотекар у медіапросторі. (Цегельник О.М., завідувач відділу
удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● PRO-сування бібліотек для дітей у мережі Інтернет. Рейтинг у Всеукраїнських
та обласних акціях. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Бібліотечні активності для дітей. Пізнавальні експерименти, інтерактивні ігри та квести. (Лучинська О.І., завідувач відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Знайомтеся – інклюзивний креативний простір “FreeDreams”. (Лучинська О.І., завідувач відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Бібліотека: креативний простір для підлітків. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Проблеми екології та роль бібліотек у формуванні екосвітогляду дітей. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Бібліотекар і читач: інтерактивна взаємодія. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Новий час, нові книги, нові технології. (Бернацька В.В., завідувач відділу роботи
з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Мовний гравікон. (Сопрук Н.С., провідний бібліотекар відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Інклюзивний майданчик для наймолодших читачів. (Коцемир І.М., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Сучасні платформи для реалізації власних ідей. (Мельченко Н.В., завідувач відділу
мистецтв).
● Творчий розвиток дитини: підходи та засоби. (Мельченко Н.В., завідувач відділу
мистецтв).
● Онлайн-контент: від ідеї до втілення. (Цісарук О.М., провідний бібліотекар відділу
інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Створюємо корисні WEB-ресурси для користувачів. (Копаничук Т.В., завідувач відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Формування інформаційно-цифрової компетентності користувачів дітей. (Марчук Л.В., головний бібліотекар відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Нові українські книги: орієнтири та вивчення пропозицій. (Мельник В.О., завідувач
відділу формування інформаційних потоків і матеріалів).
● Формування та збереження бібліотечного фонду: актуальні питання. (Косюк О.А.,
завідувач відділу збереження, гігієни та реставрації документів і матеріалів).
2020
● Бібліотека для дітей і громада: соціальний діалог в сучасних умовах. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Сучасний стиль бібліотеки: сміливі ідеї. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Перспективи обслуговування читачів-дітей в бібліотеках об'єднаних територіальних громад. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Бібліотека і ОТГ: взаємодія на користь дітей. (Лифар О.П., заступник директора з наукової роботи).
● Інформаційна підтримка ЄС – бібліотекам для дітей та юнацтва України. (Лифар О.П., заступник директора з наукової роботи).
● Соціологія дитячого читання – вектор удосконалення бібліотечного обслуговування дітей. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Сучасні реалії та напрямки роботи публічних бібліотек з читачами-дітьми в умовах реформування. (Захаренко А.М., головний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Нові інтерактивні форми роботи з читачами- дітьми в бібліотеках. (Цегельник О.М., провідний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Бібліотека – креативний простір для підлітка. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Сучасний читач та медіаграмотність. (Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Мотивація до читання чи мотиваційне читання. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Фікрайтерство як засіб стимулювання читацької активності. (Галушкіна С.О., бібліотекар ІІ категорії відділу роботи з користувачами
учнями 5-9 класів).
● Безпека в Інтернеті і підліток. (Поліщук О.О., бібліотекар ІІ категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Читати – це круто! Читати – сучасно! (Сопрук Н.С., завідуюча відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Національно-патріотичне виховання читачів молодшого шкільного віку. (Бернацька В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з
користувачами-учнями 1-4 класів).
● Творче партнерство як фактор успіху бібліотеки. (Мельченко Н.В., завідуюча відділом мистецтв).
● Арткемп для читачів: пропозиції бібліотеки. (Мельченко Н.В., завідуюча відділом мистецтв).
● Артмайстерня “Творча терапія”. (Коровецька О.В., бібліотекар І категорії відділу мистецтв).
● Позиціонування бібліотеки для дітей в громаді. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Мистецтво публічного виступу. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Тайм-менеджмент: підвищення особистої ефективності. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Реклама та піар-діяльність як засоби формування позитивного іміджу сучасної бібліотеки. (Цісарук О.М., бібліотекар І категорії відділу інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Технології Веб 2.0: нові можливості для бібліотекарів і користувачів. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Формування медійно-інформаційної грамотності читачів-дітей в бібліотеці. (Марчук Л.В., головний бібліотекар відділу забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Фандрайзинг як система пошуку джерел фінансування бібліотеки. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів та матеріалів для дітей).
● Систематизація літератури за УДК з урахуванням вікових особливостей користувачів-дітей. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів та матеріалів).
● Нормативні аспекти збереження бібліотечних фондів. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
● Збереження бібліотечного фонду: актуальні та результативні форми роботи. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
2019
● Бібліотеки для дітей в об'єднаних територіальних громадах Хмельниччини. Проблеми, досвід, перспективи. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Бібліотечний простір для дітей: аспекти змін. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Дитяча бібліотека та новітні інформаційні технології. (Черноус В.Ю., директор бібліотеки).
● Корпоративна діяльність бібліотек – шлях до успіху. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
● Соціологія дитячого читання – вектор удосконалення бібліотечного обслуговування дітей. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
● Сучасні реалії та напрямки роботи публічних бібліотек з читачами-дітьми в умовах реформування. (Захаренко А.М., заступник директора з наукової роботи).
● Бібліотечне краєзнавство в системі національно-патріотичного виховання читачів.
(Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Сільська бібліотека – відкритий комфортний простір для дітей громади. (Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Сучасні інструменти та практики підтримки читання в бібліотеках для дітей. (Лифар О.П., завідуюча відділом удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Інтерактивні ресурси для дітей – засіб активізації дитячого читання. (Цегельник О.М., провідний бібліотекар відділу удосконалення методики і практики бібліотечної роботи з дітьми).
● Сучасний простір для читачів-дітей у публічній бібліотеці. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Територія дитинства: сучасний підліток у сучасній бібліотеці. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Моделюємо сучасну книжкову виставку. (Лучинська О.І., завідуюча відділом роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Підлітки в медіа-середовищі: ефективні технології в залученні дітей до читання.
(Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Бібліотекар і читач: аспекти спілкування. (Антонюк О.З., головний бібліотекар відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Читання комп'ютерних дітей: сучасні книги сучасних авторів. (Олійчук В.В., бібліотекар І категорії відділу роботи з користувачами-учнями 5-9 класів).
● Просування книги та читання в роботі з користувачами молодшого шкільного віку. (Бернацька В.В., в.о. завідуючої відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями
1-4 класів).
● Книжкові інсталяції: цікаві рішення. (Бернацька В.В., в.о. завідуючої відділом роботи з користувачами-дошкільниками та учнями 1-4 класів).
● Розвиток творчих здібностей дітей через проведення майстер-класів. (Рогульська В.В., в.о. завідуючої відділом мистецтв).
● Підлітки. Спілкування по новому: творчий лайфхак. (Рогульська В.В., в.о. завідуючої відділом мистецтв).
● Ремоделінг та мерчандайзинг в бібліотеці. (Зайко Н.Г., завідуюча відділом інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Реклама та піар-діяльність як засоби формування позитивного іміджу сучасної бібліотеки. (Цісарук О.М., бібліотекар І категорії відділу інновацій, реклами та організації дозвілля).
● Бібліографічна мозаїка: традиційні та інтерактивні форми роботи. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Формування медійно-інформаційної грамотності читачів-дітей в бібліотеці. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Інформаційна культура дітей: сучасні підходи. (Копаничук Т.В., завідуюча відділом забезпечення інформаційних та бібліографічних потреб користувачів).
● Аналітична обробка періодичних видань в програмі “ІРБІС”. (Марчук Л.В., головний бібліограф).
● Електронні ресурси бібліотек: теоретичні і практичні аспекти. (Марчук Л.В., головний бібліограф).
● Моніторинг бібліотечних фондів та інтенсивності їх використання. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів і матеріалів для дітей).
● Формування інформаційних ресурсів. (Мельник В.О., завідуюча відділом формування інформаційних потоків документів та матеріалів).
● Нормативні аспекти збереження бібліотечних фондів. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
● Збереження бібліотечного фонду: актуальні та результативні форми роботи. (Косюк О.А., завідуюча відділом збереження, гігієни, реставрації документів та матеріалів для дітей).
♦ Для знайомства з матеріалами консультацій потрібно звернутись до бібліотеки.